Monday, November 29, 2010

Delay Period

Perkara yang amat merunsingkan aku sekarang...


kenapa period ku masih tak kunjung tiba. setelah hampir 3 bulan menunggu masih belum ada perkhabaran gembira mahupun tanda-tanda period akan memunculkan dirinya. aku jadi bingung.




Ya, memang betul period ku tak teratur tp rasanya tak pernah pulak ia buat hal sampai selewat ini. yang paling memeningkan aku dikala ini, kenpa saat periodku masih tak kunjung tiba, sakit kepala ku makin menjadi. tiap-tiap pagi bila bangun tidur mesti perutku sakit. ada penyakit ke aku ni...

YA ALLAH, Hanya padaMU ku berserah. KAU berikanlah aku petunjukMU YA ALLAH. Andainya aku tidak mengandung KAU berikanlah period ku keluar seperti biasa. Sengsaranya berada dalam situasi ini. bantulah hambaMU yang hina ini YA ALLAH....


Namun, apa pun ujianMU YA ALLAH, aku redha menerimanya.. kau berilah aku kekuatan untuk menghadapi hari-hari mendatang..


                                                                                                                              ......FAR'AIN........

No comments:

Post a Comment