Sunday, November 28, 2010

bila pena mula menari

assalamualaikum w.b.t

ini tulisanku yang pertama sebagai seorang yang baru berjinak-jinak dalam blogging..
Meniti sebuah kehidupan ini bukan semudah yang disangka. terutama bila sudah bergelar seorang isteri...
Dugaannya lebih mencabar jika dibanding sewaktu bercinta...
Perkahwinan Jarak Jauh bukan suatu perkara yang mudah untuk aku terima, namun disebabkan cinta dan kasihku pada sang suami. aku rela berkorban.
Pada 15  Jananuari depan genaplah setahun perkahwinanku dan genaplah jgk setahun aku dan suami menjadi weekend wife and husband...

Lumrah pasangan yang berkahwin... cahaya mata lah yang menjadi keutamaan.. dalam tempoh hampir setahun berkahwin ni aku merasa sedikit gusar bila masih belum mendapat khabar gembira untuk dikongsikan bersama suami. aku faham keadaan suamiku yang inginkan cahaya mata namun, aplah dayaku...
semua tu masih belum mampu aku tunaikan.. buat sang suami, maafkan adinda kerana belum mampu membahagiakanmu....




                                                                                                                                        ...... FAR'AIN....

No comments:

Post a Comment