Tuesday, November 30, 2010

Durian Belanda.. Khasiat untuk yang ingin hamil

assalamualaikum w.b.t

syukur kehadrat ILAHI dengan limpah dan kurniaNYA dapat lg aku mencoretkan tinta di blogku pada pagi yang dingin ini...
Hari ini aku rasa ingin bercakap berkenaan buah-buahan tempatan yang banyak khasiatnya dari segi perubatan, (kalau dalam konteks aku sekarang sudah semestinya untuk memudahkan aku hamil.)

Mungkin ramai yang tak mengetahui khasiat dan kebaikan buah durian belanda ni, terutama untuk rawatan penyakit kanser dan yang inginkan zuriat..

bagi yang tak pernah tengok buah ni.. ni lah rupa bentuk buah durian belanda. semalam aku beli buah ni RM6 sekilo. beli 2 biji dapatlah RM9. kira okeylah sebabnya buah ni amat susah untuk di temui disini. tapi yang tak bestnya, kebanyakkannya dijual yang masih belum masak. so rasanya x sama sangatlah dengan yang masak di pohon. apapun kira okeylah kan dari tiada langsung kan. hehe

No comments:

Post a Comment